REGULAMIN TURNIEJU 5V5 CSGO – WIOSNA 2022

Strona główna » REGULAMIN TURNIEJU 5V5 CSGO – WIOSNA 2022
 Hot news 🔥

1. Postanowienia ogólne

1.1 Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

1.2 Poniższy Regulamin Turnieju 5V5 CSGO – WIOSNA 2022 (w skrócie „Regulamin”) dotyczy rozgrywek turnieju w grze desktopowej Counter-Strike : Global Offensive (w skrócie CS:GO).

1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie na każdym etapie turnieju.

1.4 Uczestnicy przystępując do turnieju zgadzają się na publikację meczu/próbek poprzez stream i inne media społecznościowe.

1.5 Gracz biorący udział w turnieju nie może być zbanowany.

1.6 Udział w turnieju jest otwarty dla graczy powyżej 14 roku życia.

1.7 Osoby posiadające VAC Bana z gry CS:GO nie mogą uczestniczyć w turnieju.

1.8 Aby potwierdzić udział należy wnieść opłatę wpisową w kwocie 25 PLN za pośrednictwem systemu płatności PayPal.

1.8a Płatność w kwocie 25 zł powinna zostać wysłana na adres allthebest.pl@gmail.com tytułem NAZWA DRUŻYNY

1.9 Liczba drużyn biorących udział w turnieju jest ograniczona do 32.

2. Rejestracja graczy i drużyn

2.1 Rejestracja graczy odbywa się poprzez rejestrację w serwisie.

2.1 Rejestracja drużyn odbywa się poprzez kliknięcie przycisku dołącz na podstronie dołączenia do turnieju oraz opłaceniu wpisowego w kwocie 25zł za pośrednictwem serwisu internetowego PayPal. Dane do płatności zostaną wysłane przez administratora w ciągu 24h od dołączenia do turnieju.

2.2 Nicki graczy oraz drużyn nie mogą być obraźliwe, niestosowne, ani nacechowane negatywnie (drużyny nie stosujące się do tego punktu będą banowane).

2.3 O ważności rejestracji drużyny decyduje administrator poprzez zaakceptowanie zgłoszenia.

3. Zasady fair play

3.1 Gracze są zobowiązani do traktowania swoich przeciwników z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Konsekwencje złego zachowania mogą zostać wyciągnięte przez Administratora.

3.2 Niesportowe zachowanie w postaci wulgaryzmów czy prowokowania, zachowanie niezgodne z ogólnie rozumianymi normami społecznymi skierowane przeciwko innym uczestnikom wydarzenia, negatywne wypowiedzi dotyczące organizatora oraz współorganizatorów będą skutkowały banem permanentnym w społeczności ATB ESPORT.

3.3 Zakazane są wszelkie czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe wydawcy gry.

3.4 W przypadku uzasadnionego podejrzenia o oszukiwanie czy używanie skryptów wspomagających podczas gry, gracz może zostać usunięty z turnieju bez możliwość udziału w kolejnych edycjach turnieju w ATB ESPORT.

3.5 W turnieju zabrania się:

  • – Grania na nielegalnych lub cudzych kontach STEAM,
  • – Używania wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę podczas gry,
  • – Stosowania jakichkolwiek programów czy modyfikacji zmieniających oryginalną wersję gry,
  • – Celowego poddawania meczu przeciwnikowi.

3.6 Uprasza się graczy o nie wchodzenie na nie swoje mecze oraz nie komentowanie w podstronach nie swoich meczy. Takie zachowanie będzie karane przez Administratora co może prowadzić do dyskwalifikacji.

4. Struktura turnieju

4.1 Obowiązuje system rozgrywek ESL 5vs5 w formie podwójne eliminacji (zasady: https://pl.frwiki.wiki/wiki/Tournoi_%C3%A0_double_%C3%A9limination) . Przegrani z półfinałów rozgrywają baraż, przegrany zostaje wyeliminowany. Zwycięzca rozgrywek ostatecznie spotyka przegranego finału o drugie miejsce w puli ( przedział przegranych ). W tym systemie nie ma remisu do zerwania ani ewentualnego układu, ponieważ do zakwalifikowania się zawsze potrzeba dwóch zwycięstw.

4.2 W turnieju gramy do 1 wygranej mapy BO1 – MR15 – pierwsza drużyna, która zdobędzie 16 rund z przewagą co najmniej dwóch wygrywa.

4.2a Wyjątek stanowi faza finałowa która odbędzie się w formie BO3 MR15.

4.3 W przypadku remisu rozgrywana jest dogrywka MR 5.

4.4 Ustawienia zgodnie z wgranym configiem ESL 5vs5 na serwerze.

4.5 Wszystkie mecze rozgrywane będą w okresie 21.05.2022-14.06.2022 w godzinach 16:00-22:00

Mecze będą odbywały się codziennie w dniach 21.05-14.06 o 17:00 i 19:00

4.6 Drużyna, która spóźni się więcej niż 15 minut na ustalony termin meczu odpada z turnieju i przeciwnik przechodzi dalej

4.7 Turniej rozgrywany jest na mapach: de_dust2 de_inferno de_mirage de_nuke de_vertigo de_ancient de_overpass

4.8 Gracze rozstawiani są w drabince zgodnie z systemem losującym zastosowanym przez Organizatorów.

4.9 Drabinka z meczami zostanie wygenerowana 30 minut przed rozpoczęciem turnieju.

5.0 Terminy meczów nie mogą być zmieniane, w wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Administracją

5.1 W razie jakichkolwiek problemów w związku z rozegraniem meczu prosimy o napisanie nowego tematu na naszym forum lub napisać za pomocą formularza kontaktowego i dokładnie opisać sprawę. Dodatkowa pomoc w czasie trwania turnieju będzie dostępna na serwerze TS3 o adresie IP: allthebest.pl w dziale administracji.

5.2 Na początku meczu prosi się obie strony o sprawdzenie konfiguracji serwera, rozpoczęcie meczu jest równoznaczne z akceptacją tych ustawień.

5.3 Obu drużynom przysługuje jedna 3 minutowa pauza dwukrotnie, jedna po stronie CT, druga po stronie TT, która może się odbyć tylko i wyłącznie podczas wyznaczonego czasu przed rundą lub tuż po jej zakończeniu. Przekroczenie tego czasu skutkuje dyskwalifikacją.

5.4 Każdy gracz zobowiązany jest do nagrania dema z rozgrywki.

Jak nagrać demo:

Wchodzimy w konsole (~) wpisujemy record nazwa_dema, wyskakuje informacja o rozpoczęciu nagrywania dema. Aby zakończyć nagrywanie wchodzimy w konsole (~) i wpisujemy stop, wyskakuje nam informacja o zakończeniu nagrywania dema. Lokalizacja dema: Steam/SteamApps/common/Counter-Strike-Global-Offensive/csgo/nazwa_dema.dem.

Podczas gry każdy z graczy ma obowiązek sprawdzić czy demo nagrywa się poprawnie.

5.5 Kapitan ma możliwość zgłoszenia Jednego podejrzanego przeciwnika o oszukiwanie, w tym celu należy podać co najmniej 3 podejrzane momenty (Runda lub godzina zdarzenia). Administracja będzie sprawdzać użytkownika na podstawie demka serwerowego, nagranego podczas turnieju. Czas na zgłoszenie gracza (przez formularz kontaktowy, facebook, teamspeak3) wynosi do 60 minut pod skończonym meczu

5.6 Zwycięzca drużyny powinien przesłać wynik meczu na stronie meczowej lub w mediach z meczu po skończonej rozgrywce. (ewentualnie wynik można wysłać na email: allthebest.pl@gmail.com w tyle wpisując nazwę meczu)

Jak zrobić screen statusu meczu:

Otwieramy konsole za pomocą (~) wpisujemy status i robimy zrzut ekranu.

5.7 Mecze odbędą się w godzinach ustalonych przez Organizatora.

5.8 Przegrany gracz odpada z turnieju.

6. Postanowienia końcowe

6.1 Nagrodami w turnieju są nagrody pieniężne wypłacane na konto PayPal oraz rzeczowe wysyłane do właściciela drużyny.

6.2 Lista nagród dostępna na stronie dołączenia do turnieju.

7. Postanowienia końcowe

7.1 Podczas trwania turnieju obowiązują wszystkie zasady zawarte w Regulaminie turnieju.

7.2 Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu turnieju.

7.3 Uczestnicy biorą udział w turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Organizatorzy nie ponoszą winy za szkody osobowe, rzeczowe, majątkowe przed, podczas trwania turnieju.

7.4 W przypadku sporów pomiędzy graczami stroną rozstrzygającą jest Organizator Turnieju.

7.5 Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają: organizator oraz administrator, którzy mogą, lecz nie muszą uwzględnić opinii kapitanów zespołów.

Powrót do strony turnieju.

Hit enter to search or ESC to close